Radio jingles

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.
Plaats reactie
falco1981
Site Admin
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-02-2012 12:31

Radio jingles

Bericht door falco1981 » 22-08-2012 14:27

Beste forumlezers,

Hoe komen jullie aan jullie jingles voor jullie zender?
is dat via het voiceoverforum of hebben jullie er een ander goedkoop adres voor?
Ik hoor het graag van jullie

Mvg Falco
Admin , Falco van Es

www.nl.radioforum.nl

ErwindeWaal
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-08-2012 21:53

Jingels

Bericht door ErwindeWaal » 06-09-2012 12:47

Hallo Falco

Via voiceoverforum kan je een verzoek plaatsen om een jingle kaal in te laten spreken. En dan is het afwachten wie er wat maakt. Ook kan je deze laten afmixen met fx.

Wat je ook kan doen is zelf een production library aanschaffen en dan in een goede stem zoeken in je kennisen kring en die laten inspreken.

Je kan ze ook laten maken bij een bedrijf, maar meestal zijn hier de prijzen wel na. Er zijn ook goedkopen bedrijfjes en amateurs die ze maken voor een klein bedrag. Helaas mag ik geen links plaatsen op dit forum want heb wel een paar goede. Zoek eens op ronnie vermegen, of rick vd bergh en zo zijn er nog een paar.

Op mediaklusjes kom je ook goede voiceovers en jinglemakers tegen dus ook de moeite waard om eens te kijken.

Een beetje creatief zijn met jingle materiaal wil ook wel eens helpen. En verders is het veel mats werk onder elkaar. Zo van ik maak wat voor jouw en jij wat voor mij.

Ik maak zelf af en toe ook wel eens jingles, dus wat zoek je eigenlijk?
Zal niet zeggen dat ik er een ster in ben, maar wie weet kan ik je helpen.

Groetjes Erwin.
RoyaalRadio - 24/7 beestachtig lekker!
Luister en chat gezellig mee: http://www.royaalradio.eu

falco1981
Site Admin
Berichten: 78
Lid geworden op: 04-02-2012 12:31

Bericht door falco1981 » 06-09-2012 16:11

Heey Erwin,

Dank je voor je reactie, op het voiceoverforum ben ik idd al bekent en ze hebben daar al voor ons wat jingles gemaakt.
Het is alleen zo dat als je al wat langer op het forum komt en jingles laat inspreken je veel jingles krijgt met verschillende stemmen en dat vind ik wel jammer. (wel snap ik dat iedereen een kans moet krijgen)

Ik ga zeker even een kijkje nemen op mediaklusjes enz. en ik ga eens kijken wie daar een mooi jingle pakketje voor ons kan maken.

We zoeken een nieuw pakketje , wat gewoon lekker vlot is ingesproken met een muziekje erbij.

Gr Falco
Admin , Falco van Es

www.nl.radioforum.nl

Plaats reactie